ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ

Μια πρόταση για την αυτοκίνηση του 2030. 
Πόσα και πόσα concept cars δεν έχουμε ξαζέψει κατά καιρούς, που ξέρουμε την ίδια κιόλας στιγμή που τα πρωτοβλέπουμε ότι θα μείνουν για πάντα μια τρισδιάστατη εικονογράφηση και δεν θα δουν ποτέ το φως της παραγωγής; Υπερβολικά φουτουριστικά, τεχνολογικά εξεζητημένα, σχεδιαστικά εξωφρενικά μερικές φορές, μοιάζουν να θέλουν να προβλέψουν το μέλλον με παντελή όμως έλλειψη ρεαλισμού.


Η πρόταση των σχεδιαστών Ρόμπερτ Ρέιντ και Ζακλίν Σάβατζ λέγεται Huella και προσπαθεί να είναι όσο πιο προσγειωμένη και ρεαλιστική γίνεται. Αν σκεφθεί κανείς ότι μέχρι το 2030 -που είναι η χρονιά για την οποίαν υπολογίζουν το Huella- δεν μένουν ούτε δύο δεκαετίες και ότι οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες χρειάζονται και τέσσερα-πέντε χρόνια μέχρι να εξελίξουν ένα μοντέλο από την στιγμή που θα αποφασίσουν την παραγωγή του, λογικά δεν πρέπει να περιμένουμε ότι τα αυτοκίνητα εκείνης της χρονιάς θα είναι πολύ διαφορετικά από τα σημερινά. Έτσι το |Huella κινείται πάνω σε γνώριμες φόρμες και φιλοδοξεί να είναι ένα βολικό και οικολογικό αυτοκίνητο πόλης.


Οι θέσεις περιστρέφονται σε έναν άξονα 90 μοιρών, ώστε να είναι πιο εύκολο για τους επιβάτες να εξέρχονται από το αυτοκίνητο αλλά και κινούνται μπρος και πίσω, ώστε να δημιουργούνται αποθηκευτικοί χώροι στο πίσω μέρος και το Huella να αλλάζει χρήσεις, αναλόγως των αναγκών του ιδιοκτήτη του. Κινείται, φυσικά, με υδρογόνο που παράγει ηλεκτρική ενέργεια και ειναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Με μια πλήρη φόρτιση, διατηρεί μια αυτονομία 300 χιλιομέτρων. Μια πρόταση που μάλλον δεν πρόκειται να μείνει μόνο στο στάδιο της τρισδιάστατης εικονογράφησης…